Návod na připojení přes platformu Cisco Webex
Od terapeuta obdržíte e-mailovou pozvánku s odkazem pro připojení.
Pro přístup po Vás bude programem vyžadováno jméno a e-mailová adresa – můžete vyplnit libovolné údaje, jen adresa musí být ve formátu mailových adres, například email@domena.cz
Cisco Webex je anonymní. I když dokáže zaznamenat IP adresu klienta, tuto možnost nevyužíváme a nesbíráme skrze něj o klientech žádná data kromě těch, které se nám sami rozhodnou poskytnout během rozhovoru.
Cisco Webex prozatím nefunguje v rámci operačního systému Linux – přístup na online setkání skrze počítač je tedy v tuto chvíli možný pouze s operačním systémem Windows nebo macOS.
Terapeut Vám rovněž může předat informace potřebné pro připojení jiným způsobem (např. SMS, chat, telefonicky), v takovém případě postupujte následovně:
- 1) Z Vašeho zařízení otevřete ve webovém prohlížeči stránku nudz.webex.com
- 2) Pod textem Připojit se ke schůzce zadejte do textového pole číslo schůzky, které Vám sdělil terapeut a klikněte na Připojit.
- 3) Zadejte heslo schůzky, které Vám sdělil terapeut a klikněte na OK.
- 4) Zobrazí se detaily schůzky. Klikněte na zelené tlačítko Připojit ke schůzce. Je-li tlačítko šedé, vyčkejte (Vaše plánovaná schůzka ještě nezačala nebo se ještě nepřihlásil terapeut).
- 5) Systém Vás vyzve ke stažení a spuštění aplikace Webex Meetings (ke stažení dříve k dispozici zde – www.webex.com/downloads.html) – bez spuštění aplikace není možné se připojit, neboť je nezbytná zejména pro šifrování veškerého obsahu schůzky mezi Vámi a terapeutem (tzv. end-to-end šifrování).
- 6) Pro mobilní zařízení (tablet, chytrý telefon) je postup obdobný, systém Vás opět vyzve ke stažení a instalaci aplikace Webex Meetings z
App Store (apps.apple.com/cz/app/cisco-webex-meetings/id298844386?l=cs)
nebo Google Play (play.google.com/store/apps/details?id=com.cisco.webex.meetings),
bez nainstalované aplikace opět není možné se připojit.